Page 9 - BKT Annual Report 2023
P. 9

RAPORTI VJETOR 2023      9















                                                                               2023


                                                                               • Përfundoi rikonstruksioni dhe restaurimi i
                                                                                thellë i ndërtesës historike të degës Durrës,
                                                                                e ndërtuar në nëntor 1928.
                                                                               • Emetimi privat i një instrumenti borxhi,
                                                                                obligacion i konceptuar për t’u trajtuar si
                                                                                detyrim i pranuar, me qëllim përmbushjen
                                                                                e kërkesës për instrumenta të kapitalit
                                                          2018                  rregullator dhe detyrimeve të pranuara
                                                                                (MREL). Shuma ishte më e madhja e
                                                                                emetuar ndonjëherë në një monedhë të
                                                                                vetme midis gjithë bankave që operojnë
                                                          • BKT Kosova u bë filial i   në vend.
                     2012               2014              • Rrjeti i ATM-ve u rinovua   • Banka e parë që futet në treg nëpërmjet
                                                           BKT Albania.
                                                                                një Institucioni të Parasë Elektronike,
                                                                                BKT Pay. Kjo lëvizje strategjike, nënvizon
                                                                                jo vetëm përkushtimin e BKT-së ndaj
                     Business           BKT bëhet zyrtarisht                    novacionit por përforcon gjithashtu
                     e-banking u hodh   banka më e madhe                        pozicionin e bankës si një institucion
                     në treg.           për sa i përket aktivit                 financiar largpamës i përgatitur për
                                        brenda sektorit bankar                  të përmbushur nevojat në zhvillim të
                                        shqiptar.                               klientëve.



                                 2013


                                 U prezantua sistemi “3D   2015
                                 Secure”, i cili ofronte
                                 një siguri më të lartë në   Funksionalitete si
           2010                  debitit dhe kreditit online.  ‘’pagesë me këste’’ dhe   2022
                                 përdorimin e kartave të
                                                    ‘’pagesë pa kontakt’’
                                                    iu shtuan produkteve të
                                                    kartave .
           • Platforma e-banking u
            hodh në treg për klientët                                      • Aplikacioni BKT Smart, u
            individë.                                                       përmirësua duke i aplikuar dizajnin
           • U zhvillua një variant                                         më të fundit UX dhe u shtuan
            ‘’Mobile Banking’’ i                                            funksionalitete novatore si pagesa
            aksesueshëm përmes                                              me kod QR, P2P dhe P2C.
            platformave web.                                               • Rrjeti i BanKomaT-eve Smart u
                                                                            përmirësua me teknologjinë më
                                                                            të fundit duke synuar rritjen e
                                                                            përvojës së klientit.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14