Page 50 - Raport Vjetor 2022
P. 50
FINTECH
Gjatë vitit 2022, BKT ka vijuar të investojë në lëvrimit, koha e zhvillimit të ndryshimeve si dhe
zgjerimin dhe zhvillimin e kapaciteteve dixhitale të koha mesatare e rikuperimit të incidenteve, u
bankës duke përmirësuar në të njëjtën kohë edhe përmirësuan në mënyrë drastike.
eksperiencën e klientëve të saj në kanalet dixhitale. Infrastrukturë e qëndrueshme e
Disa nga arritjet kryesore janë si vijon:
Teknologjisë së Informacionit
Versioni i ri i BKT Smart Rrugëtimi i transformimit dixhital të Bankës paraqet
Në një botë dixhitale ku për më tepër ngjarjet e fundit sfida të rëndësishme për infrastrukturën e TI-it, e
globale i kanë dhënë një shtysë pritshmërive dhe cila nga ana tjetër mund të adresohet vetëm duke
zakoneve të klientëve, ne besojmë se për të qenë përdorur një platformë të avancuar të menaxhimit
konkurent duhet të fokusohemi në lidhjet personale të infrastrukturës së TI-së. Mjediset moderne të TI
dhe emocionale me klientët tanë për t’u rritur duke vazhdojnë të bëhen më dinamike, komplekse dhe të
forcuar besimin e tyre tek ne. ndërvarura duke sjellë ndryshime të rëndësishme në
menaxhimin e infrastrukturës së saj.
Momenti për ndryshim po ndërtohet prej vitesh, por
kushtet në tregun shqiptar ishin perfekte për një Përveç zbatimit të teknologjive më të mira nga
rishkrim ambicioz dhe themelor të rregullave dhe shitësit e markave më të mira në mbarë botën, për
sjelljeve të vjetra. modernizimin e rrjeteve të të dhënave dhe teknologjive
të aksesit të të dhënave, duke kombinuar sigurinë
Ne e fokusuam punën dhe objektivat tona rreth më të mirë, efektivitetin e biznesit, punën nga kudo
mënyrës se si klientët tanë (përfshirë ne si punonjës) dhe vazhdimësinë e biznesit, gjatë vitit 2022 fokus
po e përjetojnë “bankingun”. i veçantë është vënë në ndërtimin e një platforme
Me Mobile Banking tonë të ri, ne po e vendosim të unifikuar monitorimi. Procesi i përshtatjes dhe
“Klientin” në radhë të parë, duke e fuqizuar atë duke transformimit në “renë kompjuterike”, i cili gjithashtu
i dhënë mjetet që i nevojiten për të marrë kontrollin e ka nisur gjatë vitit 2022, e bën më të domosdoshme
bankingut të tij/saj. të kemi një platformë të aftë për të grumbulluar dhe
korreluar të dhëna nga të gjitha platformat.
Megjithëse lançuam një aplikacion të ri bankar në
celular, ai ishte një udhëtim i një sërë ndryshimesh Për të mbështetur gjithashtu rritjen e saj, BKT ka
dinamike teknologjike që të gjitha së bashku dhanë rinovuar plotësisht sistemin e ruajtjes së të dhënave
rezultatin: me teknologjinë më të fundit, në gjendje të mbështesë
jo vetëm nevojat aktuale, por edhe kërkesat e
• Përvoja e klientit dhe dizajni i ri i konceptit
performancës dhe kapacitetit të ardhshëm.
• “Framework-u” i ri mbi të cilin është ndërtuar
aplikimi ofron mundësi të reja për të rritur cilësinë Së fundmi, ndërtimit të një hapësire pune dixhitale
e zhvillimeve dhe fleksibilitetin në gjenerimin e dhe sa më fleksibël i është kushtuar gjithashtu
shpejtë të versioneve të reja vëmendje gjatë vitit 2022, për të mbështetur modelin
hibrid të punës pas pandemisë.
• Automatizimi i Testimit të Mobile Banking -
Rindërtimi i procesit nga e para Shërbimi i Kujdestarisë për Fondet e
Pensionit
• Arkitektura e Re BackEnd - U zbatua arkitektura e
mikroshërbimeve si bazë e një “BackEnd” modern BKT ka pasuruar portofolin e saj të shërbimeve me
dhe si një model “neo-bank style” e cila krijoi shërbimin e “Kujdestarisë për Fondet e Pensionit”
avantazhin e përshpejtimit të zhvillimeve të reja bazuar në një zgjidhje të zhvilluar brenda saj, të
dhe mirëmbajtjes së thjeshtuar. integruar plotësisht me sistemin e saj bankar bazë,
• Procesi i integrimit dhe lëvrimit të vazhdueshëm si dhe atë të thesarit duke mundësuar kështu një
të versioneve të reja - Treguesit si frekuenca e rakordim automatik të veprimeve.