Page 50 - Raport Vjetor 2022
P. 50

FINTECH





           Gjatë vitit 2022, BKT ka vijuar të investojë në         lëvrimit, koha e zhvillimit të ndryshimeve si dhe
           zgjerimin dhe zhvillimin e kapaciteteve dixhitale të    koha mesatare e rikuperimit të incidenteve, u
           bankës duke përmirësuar në të njëjtën kohë edhe         përmirësuan në mënyrë drastike.
           eksperiencën e klientëve të saj në kanalet dixhitale.   Infrastrukturë e qëndrueshme e
           Disa nga arritjet kryesore janë si vijon:
                                                                 Teknologjisë së Informacionit
           Versioni i ri i BKT Smart                             Rrugëtimi i transformimit dixhital të Bankës paraqet

           Në një botë dixhitale ku për më tepër ngjarjet e fundit   sfida  të rëndësishme  për infrastrukturën  e TI-it, e
           globale i  kanë dhënë  një shtysë  pritshmërive  dhe   cila nga ana tjetër mund të adresohet vetëm duke
           zakoneve të klientëve, ne besojmë se për të qenë      përdorur një platformë të avancuar të menaxhimit
           konkurent duhet të fokusohemi në lidhjet personale    të infrastrukturës së TI-së. Mjediset moderne të TI
           dhe emocionale me klientët tanë për t’u rritur duke   vazhdojnë të bëhen më dinamike, komplekse dhe të
           forcuar besimin e tyre tek ne.                        ndërvarura duke sjellë ndryshime të rëndësishme në
                                                                 menaxhimin e infrastrukturës së saj.
           Momenti për ndryshim po ndërtohet prej vitesh, por
           kushtet në tregun shqiptar ishin perfekte për një     Përveç zbatimit të teknologjive më të mira nga
           rishkrim ambicioz dhe themelor të rregullave dhe      shitësit e markave më të mira në mbarë botën, për
           sjelljeve të vjetra.                                  modernizimin e rrjeteve të të dhënave dhe teknologjive
                                                                 të aksesit të të dhënave, duke kombinuar sigurinë
           Ne e fokusuam punën dhe objektivat tona rreth         më të mirë, efektivitetin e biznesit, punën nga kudo
           mënyrës se si klientët tanë (përfshirë ne si punonjës)   dhe vazhdimësinë e biznesit, gjatë vitit 2022 fokus
           po e përjetojnë “bankingun”.                          i veçantë është vënë në ndërtimin e një platforme
           Me Mobile Banking tonë të ri, ne po e vendosim        të unifikuar monitorimi. Procesi i përshtatjes dhe
           “Klientin” në radhë të parë, duke e fuqizuar atë duke   transformimit në “renë kompjuterike”, i cili gjithashtu
           i dhënë mjetet që i nevojiten për të marrë kontrollin e   ka nisur gjatë vitit 2022, e bën më të domosdoshme
           bankingut të tij/saj.                                 të kemi një platformë të aftë për të grumbulluar dhe
                                                                 korreluar të dhëna nga të gjitha platformat.
           Megjithëse  lançuam  një aplikacion  të ri bankar  në
           celular, ai ishte një udhëtim i një sërë ndryshimesh   Për të mbështetur gjithashtu rritjen e saj, BKT ka
           dinamike teknologjike që të gjitha së bashku dhanë    rinovuar plotësisht sistemin e ruajtjes së të dhënave
           rezultatin:                                           me teknologjinë më të fundit, në gjendje të mbështesë
                                                                 jo vetëm nevojat aktuale, por edhe kërkesat e
           • Përvoja e klientit dhe dizajni i ri i konceptit
                                                                 performancës dhe kapacitetit të ardhshëm.
           • “Framework-u” i ri mbi të cilin është ndërtuar
            aplikimi ofron mundësi të reja për të rritur cilësinë   Së fundmi, ndërtimit të një hapësire pune dixhitale
            e zhvillimeve dhe fleksibilitetin në gjenerimin e    dhe sa më fleksibël i është kushtuar gjithashtu
            shpejtë të versioneve të reja                        vëmendje gjatë vitit 2022, për të mbështetur modelin
                                                                 hibrid të punës pas pandemisë.
           • Automatizimi i Testimit të Mobile Banking -
            Rindërtimi i procesit nga e para                     Shërbimi i Kujdestarisë për Fondet e
                                                                 Pensionit
           • Arkitektura e Re BackEnd - U zbatua arkitektura e
            mikroshërbimeve si bazë e një “BackEnd” modern       BKT ka pasuruar portofolin e saj të shërbimeve me
            dhe si një model “neo-bank style” e cila krijoi      shërbimin e “Kujdestarisë për Fondet e Pensionit”
            avantazhin e përshpejtimit të zhvillimeve të reja    bazuar në një zgjidhje të zhvilluar brenda saj, të
            dhe mirëmbajtjes së thjeshtuar.                      integruar plotësisht me sistemin e saj bankar bazë,
           • Procesi i integrimit dhe lëvrimit të vazhdueshëm    si  dhe  atë  të  thesarit  duke  mundësuar  kështu  një
            të versioneve të reja - Treguesit si frekuenca e     rakordim automatik të veprimeve.
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55