Page 28 - Raport Vjetor 2022
P. 28
financim 100% të vlerës së investimit me normën më të realizuar përmes programit televiziv Habitus. Një program i
mirë të interesit në treg duke filluar nga 1% viti i parë, cili ka në fokus transaksionet e pronave të paluajtshme në
2% viti i dytë, 3% vitin e tretë, më pas me formulë të Shqipëri. Në këtë program televiziv si përfaqësues të BKT-
ndryshueshme të interesit në monedhën Euro. Ky produkt
synon financimin e klientëve blerës të një shtëpie për herë së kanë marrë pjesë anëtarë të stafit të Departamentit të
të parë, por njëkohësisht edhe familjet që dëshirojnë të Kredive Konsumatore dhe Hipotekore si dhe stafi i degës.
investojnë në blerjen e një shtëpie të dytë si një shtëpi Për çdo episod është përgatitur dhe realizuar një reklamë
pushimi apo një shtëpi në fshat etj, dhe për këtë ka për secilin nga produktet e kredisë hipotekore.
marrë një interes të madh duke rritur kërkesën për kredi
hipotekore. Gjithashtu kemi vazhduar të jemi aktivë në kredidhënien
hipotekore përmes programit të subvencionimit të
Për kreditë hipotekore, një projekt i rëndësishëm dhe
sfidues ka qenë kanali i shitjeve nëpërmjet tregtarëve, një interesave të kredisë, i financuar nga Ministria e Financave
kanal i ri i krijuar për të rritur shitjet e kredive hipotekore dhe Ekonomisë. BKT ka qenë mjaft aktive në këtë projekt,
nëpërmjet bashkëpunimit me kompanitë e ndërtimit pasi ofrojmë një procedurë shumë të shpejtë në aprovimin
dhe kompanitë e pasurive të paluajtshme. Në kuadër të e kredisë për shkak të përvojës sonë të mëparshme në
kanalit të ri për shitjen e kredive hipotekore është hartuar projektet e strehimit.
marrëveshja e bashkëpunimit me tregtarin dhe formulari
i aprovimit paraprak. Nëpërmjet aprovimit paraprak çdo Për sa i përket biznesit të kartave dhe pagesave gjatë
klienti i jepet një miratim paraprak përmes kanaleve vitit 2022 ne mbajtëm me sukses pozicionin lider në treg
alternative të komunikimit në momentin që klienti ndodhet
në pikën e shitjes direkte, në kompaninë e ndërtimit apo për sa i përket pranimit dhe pagesave me karta. Biznesi
zyrën e pasurive të paluajtshme. i zgjerimit në treg është zhvilluar dhe rritur përtej të gjitha
pritshmërive duke mbuluar më shumë se 51% të tregut
Në kuadër të implementimit të Sistemit të ri të Origjinimit
të Kredive (i përbërë nga sistemi PEGA dhe moduli FICO), si për sa i përket numrit dhe volumit të gjeneruar në
gjatë vitit 2022 kemi punuar në implementimin e produktit terminalet POS. Ndërkohë, kemi mbajtur një pozicion
të Paradhënies Bankare në PEGA me dy faza pilot lider në tregun e kartave të kreditit. Nga ana teknologjike
përkatësisht në Prill 2022 me 10 degë dhe më pas në kemi projekte mjaft të rëndësishme dhe sfiduese si karta
Korrik 2022 me 15 degë. Vendimi automatik nga PEGA me parapagesë, pagesat në aplikacion, pagesat QR,
është bërë pikërisht në bazë të të dhënave të klientit
dhe dokumentet janë gjeneruar saktë sipas formatit veçoria e ruajtjes së të dhënave të kartës në skedar, Karta
përkatës. Në bashkëpunim me Departamentin e Zhvillimit Debiti të para-personalizaura dhe një mënyrë krejtësisht
të Aplikacioneve të TI-së në Tetor 2022, është bërë e e re e aplikimit dhe miratimit të kartës së kreditit që do të
mundur procesimi i produktit të Paradhënies Bankare automatizojë dhe zhvendos fluksin ekzistues së klientëve
live në PEGA. Nëpërmjet Sistemit të Ri të Origjinimit të nga degët në kanalet dixhitale.
Kredive PEGA për produktin Paradhënie Bankare, është
në gjendje të kryejë vlerësimin automatik, vendimmarrjen Volumi total i POS-ve krahasuar me vitin paraprak, ka
automatike dhe finalizimin e kërkesës për Paradhënie pasur një rritje të ndjeshme prej gati 50% duke arritur
Bankare që rezulton në kohë më të shkurtër procesimi,
përgjigje më të shpejtë, më pak gabime operacionale dhe në gjithsej 217 milionë euro. E njëjta rritje e ndjeshme ka
vendimmarrje të auditueshme. ndodhur edhe në anën e kartës së Debitit, duke qenë
se trendi i përdorimit të produktit të kartës së debitit
Gjatë vitit 2022, në bashkëpunim me Departamentin e
Menaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin dhe Kanaleve vetëm për transaksione cash, ka ndryshuar ndjeshëm.
Dixhitale, kemi vazhduar promovimin e produkteve të Transaksionet në POS me kartat e debitit në total gjatë
kredisë individuale përmes disa fushatave në media vitit 2022 arritën në një volum prej 94 milionë euro, gati
sociale, spote televizive dhe spote radiofonike dhe 50% rritje krahasuar me shifrat e një viti më parë.
gjithashtu përmes mesazheve push-up. Një fushatë e
shkëlqyer është realizuar për ofertën e kredive hipotekore Rritja në zgjerimin e terminaleve POS dhe përftimet e reja
në monedhën Euro me financim 100% me interes 1% të tregtarëve kanë qenë të jashtëzakonshme. Gjatë vitit
duke filluar nga viti i parë.
kemi arritur të instalojmë 2,135 terminale të reja pos duke
Një tjetër fushatë për produktet e kredisë hipotekore është pasur një raport aktivizimi prej më shumë se 70%.