Page 33 - Raport Vjetor 2022
P. 33

2021
                                                                                                        2022





                                                               janë  pothuajse  dyfishi  i  mesatares  së  tregut).
                                                               Transaksioneve pa kartë iu shtuan edhe tërheqja pa
                                                               kartë, si një risi për tregun Shqiptar. Për më tepër të
                                                               gjitha BanKomaTet e BKT ofrojnë shërbim në 7 gjuhë
                                                               të ndryshme (një shërbim unik i ofruar nga BKT),
                                                               duke i thjeshtësuar kështu ndërveprimin, të gjithë
                                                               klientëve të huaj që jetojnë apo vizitojnë Shqipërinë.

                                                               Shitjet dixhitale janë pothuajse dyfishuar krahasuar
                                                               me vitin 2021 për depozitat, llogaritë e kursimit, si
                                                               edhe produktet e debitimit direkt, falë fushatave të
                                                               dedikuara për klientët me qëllim rritjen e aktiviteteve
                                                               dixhitale. Gjithashtu edhe aplikimet e kredive nga
                                                               webi apo kanalet dixhitale, kanë patur një rritje të
                                                               madhe, kjo falë edhe ofertave shumë të mira për
                                                               kredi konsumatore dhe kredi për shtëpi. Për të
                                                               promovuar më tej përdorimin e kanaleve dixhitale,
                                                               është implementuar strategjia e diferencimit të
                                                               çmimeve, duke ofruar shërbime më të lira ose falas.
                                                               Në këtë linjë janë krijuar një sërë komunikimesh të
                                                               bazuara në moton ‘’Mënyra më e zgjuar… për të
                                                               hapur një depozitë, një llogari kursimi, për të kryer
                                                               këmbim valutor… etj’’.

                                                               Dixhitalizimi nuk ka qenë i limituar vetëm në kanalet
                                                               dixhitale të bankës, tani edhe ndërfaqet që përdoren
                                                               nga stafet e degës kanë filluar të jenë të bazuara në
                                                               web, në një ambient miqësor me një hyrje të vetme
                                                               nëpërmjet  aplikacionit SmarTI  dhe zhvillimeve të
                                                               tjera për punonjësit si SmartTouch. Shumë procese
                                                               të automatizuara zvogëluan kohën e pritjes së
                                                               klientëve për veprimet e tyre në degë.
                                                               BKT ka vijuar të mbajë pozicionin e saj të fortë në
                                                               marketingun dixhital duke u renditur e para në numrin
                                                               e vizitorëve në website dhe numrin e ndjekësve
                                                               në të gjitha rrjetet sociale ku ajo ka prezencë si
                                                               Facebook, Instagram, Linkedin. Kanalet dixhitale të
                                                               komunikimit janë të një rëndësie të veçantë, jo vetëm
                                                               për të njohur klientët e bankës me produktet dhe
                                                               shërbimet në kohë reale, por edhe për të mbajtur
                                                               me ta një marrëdhënie të sinqertë dhe transparente.

                                                               Klientët e BKT kanë mirëpritur dhe vlerësuar
                                                               shërbimet e BKT me një rezultat prej 55 pikë NPS
                                                               (matës i besnikërisë së klientit), një rezultat ky i
         e të dhënave, gjë që eviton edhe gabimet njerëzore.   lartë krahasuar me treguesin botëror që është rreth
         Smart BanKomaT-et (ATM që përdoren nëpërmjet          40. Ky vlerësim na motivon që të japim akoma
         ekranit me prekje ashtu si tabletat) kanë luajtur një   më shumë për t’i shërbyer klientit me përkushtim,
         rol kryesor në reduktimin e volumeve të ‘’cash-it ‘’   profesionalizëm dhe me produkte të favorshme e
         në degë (të dhënat e depozitimeve nga bankomatet      novatore të cilat i përmirësojnë cilësinë e jetës.
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38