Page 32 - Raport Vjetor 2022
P. 32

BANKINGU DIXHITAL





           Viti 2022 ishte një vit sfidues përtej pritshmërive
           për Shqipërinë, për sa i përket transformimit
           dixhital. Produkti kryesor dixhital i BKT, aplikacioni
           BKT Smart, u rinovua totalisht duke u kthyer në
           aplikacionin financiar më popullor në Shqipëri me
           vlerësimet më të larta. Aplikacioni i rinovuar përmban
           funksionalitete të reja si: Pagesa me kod QR (në
           mjedis statik, pagesa P2P në aplikacion apo P2C
           në  terminale  POS)  por  edhe  funksionalitete  unike
           për tregun, si platforma për sigurimet ku klienti ka
           mundësinë të përzgjedhë produkte sigurimi nga 4
           kompani të ndryshme, platforma e pensionit privat
           ku klienti ka mundësinë të përzgjedhë midis 2
           kompanive, platforma e investimit që i mundëson
           klientit të investojë globalisht në aksione, indekse,
           ETF (Fonde të tregtuara në Bursë) etj. Aplikacioni
           BKT Smart ofron gjithashtu mundësinë e menaxhimit
           të financave personale nëpërmjet funksionalitetit të
           buxhetimit, ku klienti mund të planifikojë shpenzimet
           e veta. Gjithashtu aplikacioni ofron edhe mundësinë
           e kërkimit të parave nga familjarë dhe të njohur
           por  edhe  ndarjen  në  këste  të  faturave.  Për  të
           përmbushur pritshmëritë e të gjithë klientëve tanë,
           qofshin ata përdorues klasikë apo të gjeneratës së
           re, ne kemi përdorur  metodologjinë më të fundit
           të dizajnit UX, duke aplikuar stile të projektimit të
           aplikacioneve ‘’fintech’’të harmonizuara me stilet e
           aplikacioneve bankare të pranuara gjerësisht. Duke
           patur si objektiv kryesor një dizajn që akomodon të
           gjithë segmentet e klientëve, u organizuan grupe
           fokusi me klientë me karakteristika të ndryshme
           (mosha, gjinia, punësimi, etj.)
           Banka ka punuar jo vetëm me dizajnin dhe
           funksionalitetet por edhe me sigurinë e aplikacionit
           e cila ka arritur në nivelet më të larta për të mitiguar
           shqetësimet e klientëve të lidhura me incidentet
           e sigurisë kibernetike të ndodhura në vend gjatë
           pjesës së dytë të vitit të kaluar.

           Një  vëmendje  të  veçantë  ka  patur  edhe  pjesa  e
           edukimit të klientëve tanë për përdorimin e BKT
           Smart dhe për këtë arsye u krijua edhe një librari
           me video udhëzuese që synon jo vetëm edukimin
           për përdorimin e aplikacionit, por shërben edhe si    numrin e tyre në kanalet dixhitale. Kështu faturat
           një  mjet  shumë  i  mirë  për  edukimin  financiar  në   B2B patën një rritje të konsiderueshme menjëherë
           përgjithësi.
                                                                 pas ligjit të ri të fiskalimit, ku nëpërmjet skanimit të
           Transferimi në kanalet dixhitale është arritur duke   kodit QR, klientët mund të kryejnë pagesa të shpejta,
           ulur numrin e transaksioneve në degë dhe duke rritur   automatike, pa qenë e nevojshme hedhja manuale
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37