Page 29 - Raport Vjetor 2022
P. 29
SIGURIMET 2022
Gjatë vitit 2022, BKT ka vijuar të zhvillojë aktivitetin e ndërmjetësimit në sigurime për klientët
e Bankës. Minimizimi i riskut të jashtëm dhe të brendshëm nëpërmjet mbulimit me sigurim ka
treguar një rëndësi të madhe sidomos pas tërmetit të vitit 2019 dhe situatës së pandemisë
Covid-19. Ngjarjet e sigurimit janë ndjekur nga Njësia e Sigurimeve të Bankës duke dhënë
mbështetje financiare për klientët e prekur dhe familjet e tyre e duke minimizuar rreziqet që
impaktojne Bankën.
Projekti Smart Insurance, një shërbim i ri i ofruar nga BKT, i ka krijuar mundësinë çdo klienti,
përdorues të aplikacionit celular BKT Smart, të paguajë dhe të përfitojë policën e sigurimit në
kohë reale. Gjithashtu është iniciuar një projekt i ri me kompanitë e sigurimit të licensuara në
menaxhimin e fondeve në kuadër të pensioneve private. Çdo klient i BKT do të ketë mundësinë
të aplikojë për një pension privat vullnetar nga kanalet dixhitale të BKT. Kjo është gjithashtu një
risi për tregun financiar Shqiptar.