Page 35 - BKT Annual Report 2023
P. 35
RAPORTI VJETOR 2023 35
“Rruga e Arbrit’’
është financuar
nga BKT
NË FOKUS • Në fund të vitit 2023, portofoli i kredive të korporatave rezultoi me një rritje prej
17.2%.
• Portofoli i kredisë për financimin e projekteve, i përfshirë në segmentin e korporatave,
Portofoli i Kredive të u rrit në mënyrë të vazhdueshme gjatë vitit 2023, me 48.7% krahasuar me vitin
Korporatave rezultoi 2022
në shifrat treguese
që vijojnë. Ne vazhduam t’u shërbejmë klientëve tanë ekzistues dhe të rinj të korporatave, duke
forcuar marrëdhëniet me ta, duke ofruar produkte të përshtatura për nevojat e tyre
përmes shërbimeve në kanalet alternative dhe në degët tona, duke u mundësuar atyre
të ndërveprojnë me ne në mënyrën që i përshtatet më mirë nevojave dhe kërkesave
të tyre të biznesit.
• Numri i klientëve aktivë të biznesit u rrit me 11.5%
DREJT Karta e Debitit të Biznesit BanKomaT
Në fund të vitit 2023 kemi pasur një rritje prej 24% krahasuar me vitin e kaluar. Të
RIFORMËSIMIT gjithë klientët e biznesit të BKT-së mund ta përdorin kartën për të tërhequr ose
TË PËRVOJËS SË depozituar para në çdo Bankomat BKT dhe për të kryer pagesa të ndryshme.
KLIENTËVE TANË Përmirësimi i E-Banking për Bizneset
me veçori të reja dhe të përmirësuara duke përfshirë transfertat ndërkombëtare
Gjatë vitit 2023 ne vazhduam të të parave, duke u ofruar kompanive një kanal efikas për kryerjen e pagesave
përmirësojmë dhe lançojmë mënyra ndërkombëtare më shpejt, më të sigurt dhe më lirë në çdo kohë.
inovative për ta bërë bankën më
të shpejtë, më të lehtë dhe më të Platforma e Web Service
sigurt, duke ofruar produkte dhe Kemi rritur numrin e kompanive që ofrojnë platformën webservice për rakordimin e
shërbime inovative dhe miqësore për pagesës së klientëve të tyre dhe marrjen e informacionit të pagesave në kohë reale
përdoruesit. Në këtë kontekst janë përmes kësaj platforme. Së fundmi, të gjitha bizneset mund të paguajnë taksat e
kryer zhvillimet dhe përmirësimet e bashkisë së tyre përmes kanaleve tona online në kohë reale.
mëposhtme me karakteristika të reja
të fokusuara në nevojat e klientëve.
Këto përmirësime rezultuan në një rritje të përdoruesve aktiv online me 24.6% dhe një rrtije të volumit të transfertave përmes
kanaleve online prej 50% krahasuar me vitin 2022.
Banka mbështet kompanitë e mëdha të çelikut, tregtisë dhe prodhimit.