Page 29 - BKT Annual Report 2023
P. 29
RAPORTI VJETOR 2023 29
Banka ka bashkëpunuar
me kompanitë e ndërtimit
për financimin e klientëve të tyre
mesazheve push-up. Është zhvilluar një fushatë e ajo e transformimit të degëve, i cili është padyshim
shkëlqyer për ofertën e kredisë hipotekore në lekë projekti më sfidues, por më shpërblyes, që një
dhe euro me financim 100%. bankë mund të ndërmarrë. E gjitha kjo bëhet për të
Ne kemi vazhduar bashkëpunimin me programin krijuar një përvojë të përsosur të klientit në degë
televiziv Habitus, një program i cili kishte në fokus duke ridizenjuar flukset e transaksioneve, duke rritur
transaksionet e pronave të paluajtshme në Shqipëri. dixhitalizimin, centralizimin dhe thjeshtimin e
Në këtë program televiziv si përfaqësues të BKT-së proceseve.
kanë marrë pjesë punonjës të Departamentit të Një gjë është e sigurt, nuk ka asnjë konflikt midis
Bankingut Individual si dhe staf nga degë të dixhitalizimit dhe degës, thjesht mënyra se si ata
ndryshme. Në çdo episod është bërë reklamimi i punojnë do të jetë ndryshe.
produkteve të ndryshme të kredisë hipotekore. Dega e së ardhmes është vendi ku klientët do të
Ne kemi vazhduar të jemi aktivë në kredidhënien shkojnë në mënyrë specifike për kontakte personale
hipotekore përmes programit të subvencionuar të dhe këshilla financiare për vendime të rëndësishme
strehimit të financuar nga Ministria e Financave dhe – jo transaksione rutinë. Përvoja që klientët do të
Ekonomisë. Kemi qenë mjaft aktiv në këtë projekt kenë atje do të jetë përcaktuese për ndërtimin e
pasi ofrojmë një procedurë shumë të shpejtë të marrëdhënieve fitimprurëse dhe besnikërisë
kreditimit për shkak të përvojës sonë të mëparshme afatgjatë. Pra, dega do të vazhdojë të jetë shumë e
në projektet e strehimit. rëndësishme në peizazhin financiar dhe do të
Një nismë shumë e rëndësishme për bankën është vazhdojë t’i shtojë vlerë bankës.
SIGURIMET
Gjatë vitit 2023, BKT ka vijuar të zhvillojë aktivitetin e ndërmjetësimit në sigurime për klientët e Bankës. Minimizimi
i riskut të jashtëm dhe të brendshëm nëpërmjet mbulimit me sigurim ka treguar një rëndësi të madhe sidomos
pas tërmetit të vitit 2019 dhe situatës së pandemisë Covid-19. Ngjarjet e sigurimit janë ndjekur nga Njësia e
Sigurimeve të Bankës duke dhënë mbështetje financiare për klientët e prekur dhe familjet e tyre e duke minimizuar
rreziqet që impaktojnë Bankën. Janë mbi 25.000 polica të ndërmjetësuara në një vit të cilat kanë gjeneruar
gjithashtu të ardhura nga ndërmjetësimi me mbi 38 milionë lekë, me një rritje prej 13% krahasuar me një vit më
parë. Fokusi mbetet në shërbimin cilësor ndaj klienti dhe mundësinë për zgjerimin e mëtejshëm të aktivitetit në
tipe të tjera të sigurimeve.