Page 49 - BKT Annual Report 2023
P. 49

RAPORTI VJETOR 2023     49









































            UDHËTIMI BANKAR DIXHITAL

            •  Përparimet në Mobile Banking                   •  Një procesor i ri për shërbime të përmirësuara të
               Duke u mbështetur në momentin tonë në transformimin   kartave
               dixhital, ne prezantuam veçori të reja në aplikacionin      Ky vit shënoi një ndryshim të rëndësishëm në shërbimet
               tonë Mobile Banking, duke u fokusuar në një përvojë të   tona të lidhura me kartat me zgjedhjen e një partneri të ri për
               personalizuar dhe fuqizuese të klientit. Këto veçori përfshijnë   aktivitetet e kartave, duke synuar të thjeshtojë përpunimin
               tërheqjet dhe depozitat e bazuara në kodin QR, transferimin   e transaksioneve, të përmirësojë përvojat e klientëve dhe
               e parave në lidhjet personale, pagesat e taksave, pagesat   të përmirësojë efikasitetin e menaxhimit të kartave.
               e abonimit në TV me pagesë dhe shërbimet e overdraftit
               dixhital. Një fokus shtesë ishte në përmirësimin e pagesave të   •  Optimizimi i Menaxhimit të Procesit të Biznesit
               pagave për klientët e biznesit, duke rritur më tej angazhimin   (BPM)
               tonë ndaj zgjidhjeve bankare me në qendër klientin.     Një fokus kyç në vitin 2023 ishte optimizimi dhe automatizimi
                                                                 i proceseve bankare. Duke riinxhinieruar dhe dixhitalizuar
            •  Shërbime të përmirësuara të ATM-ve                proceset kritike të biznesit, duke i drejtuar ato nën
               Duke ndjekur rrugën e modernizimit të vendosur nga   teknologjinë BPM, ne kemi rritur ndjeshëm produktivitetin
               shërbimi ynë i Mobile Banking, ne kemi përmirësuar   dhe përfitimin. Ky fokus në shkathtësinë, dukshmërinë dhe
               ndjeshëm shërbimet tona të ATM. Janë prezantuar veçori të   efikasitetin e pozicionon BKT-në për të përmbushur më
               reja si overdrafti dixhital, transaksionet me kod QR, transferta   mirë pritshmëritë e klientëve që evoluojnë me shpejtësi dhe
               parash brenda bankave, pagesat e shërbimeve komunale   sfidat konkurruese.
               dhe pagesat e institucioneve arsimore, duke e bërë bankën
               më të aksesueshme dhe më të përshtatshme për klientët
               tanë.
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54