Page 49 - BKT Annual Report 2023
P. 49
RAPORTI VJETOR 2023 49
UDHËTIMI BANKAR DIXHITAL
• Përparimet në Mobile Banking • Një procesor i ri për shërbime të përmirësuara të
Duke u mbështetur në momentin tonë në transformimin kartave
dixhital, ne prezantuam veçori të reja në aplikacionin Ky vit shënoi një ndryshim të rëndësishëm në shërbimet
tonë Mobile Banking, duke u fokusuar në një përvojë të tona të lidhura me kartat me zgjedhjen e një partneri të ri për
personalizuar dhe fuqizuese të klientit. Këto veçori përfshijnë aktivitetet e kartave, duke synuar të thjeshtojë përpunimin
tërheqjet dhe depozitat e bazuara në kodin QR, transferimin e transaksioneve, të përmirësojë përvojat e klientëve dhe
e parave në lidhjet personale, pagesat e taksave, pagesat të përmirësojë efikasitetin e menaxhimit të kartave.
e abonimit në TV me pagesë dhe shërbimet e overdraftit
dixhital. Një fokus shtesë ishte në përmirësimin e pagesave të • Optimizimi i Menaxhimit të Procesit të Biznesit
pagave për klientët e biznesit, duke rritur më tej angazhimin (BPM)
tonë ndaj zgjidhjeve bankare me në qendër klientin. Një fokus kyç në vitin 2023 ishte optimizimi dhe automatizimi
i proceseve bankare. Duke riinxhinieruar dhe dixhitalizuar
• Shërbime të përmirësuara të ATM-ve proceset kritike të biznesit, duke i drejtuar ato nën
Duke ndjekur rrugën e modernizimit të vendosur nga teknologjinë BPM, ne kemi rritur ndjeshëm produktivitetin
shërbimi ynë i Mobile Banking, ne kemi përmirësuar dhe përfitimin. Ky fokus në shkathtësinë, dukshmërinë dhe
ndjeshëm shërbimet tona të ATM. Janë prezantuar veçori të efikasitetin e pozicionon BKT-në për të përmbushur më
reja si overdrafti dixhital, transaksionet me kod QR, transferta mirë pritshmëritë e klientëve që evoluojnë me shpejtësi dhe
parash brenda bankave, pagesat e shërbimeve komunale sfidat konkurruese.
dhe pagesat e institucioneve arsimore, duke e bërë bankën
më të aksesueshme dhe më të përshtatshme për klientët
tanë.