Page 53 - BKT Annual Report 2023
P. 53
RAPORTI VJETOR 2023 53
Aplikacioni BKT Smart forcoi pozicionin e tij si aplikacioni që dega më e vjetër e jona të konvertohej në degën
bankar më i përdorur në vend, me një rritje prej 60% të më moderne duke ruajtur karakteristikat historike të
përdoruesve aktiv dhe arriti vlerësimet më të larta të ndërtesës. Modeli i ri i operimit ka në qendër klientin dhe
aplikacionit sipas komenteve të klientëve. Përgjatë vitit është një kombinim midis kanaleve fizike me ato dixhitale
u prezantuan pagesa të reja utilitare, produkte sigurimi, ose thënë ndryshe ‘’fixhital’’.
lëshim karta krediti dhe overdraft nga kanalet dixhitale. Në
BKT Smart është shtuar gjithashtu një portofol i cili mbledh Si banka më e vjetër dhe më e madhe në Shqipëri, ne
të gjitha kartat e besnikërisë të klientëve nga dyqanet kemi përgjegjësinë t’u shërbejmë të gjithë segmenteve
dhe supermarketet, duke eliminuar kështu nevojën për t’i të klientëve duke promovuar kështu gjithëpërfshirjen
mbajtur ato fizikisht. financiare. Ky angazhim përfshin akomodimin e një baze
të gjerë klientësh dhe transaksionesh duke përfshirë
Së bashku me zhvillimet dixhitale, BKT prezantoi dhe gjithashtu edhe pensionistët, studentët apo klientët me
programin ‘’Easy’’ i cili synon përmirësimin e cilësisë së ndihmë sociale.
shërbimit për klientët në degët e saj. Kjo nismë synon
të përmirësojë e thjeshtësojë proceset, të reduktojë Ndërkohë që synojmë të ofrojmë shërbime të
ngarkesën në degë dhe përmirësojë cilësinë e shërbimit. jashtëzakonshme për çdo grup klienti, BKT mbetet e
Duke u fokusuar në empatinë dhe komentet e klientëve, përkushtuar në optimizimin e shërbimeve dhe kanaleve
BKT synon t’i japë prioritet operacioneve sipas një të strategjisë. Kjo përfshin migrimin e transaksioneve
hierarkie veprimesh – duke i dhënë përparësi eliminimit, rutinë drejt kanaleve dixhitale, inkurajimin e përqafimit
automatizimit, dixhitalizimit, centralizimit dhe përmirësimit të dixhitalizimit dhe rialokimin e burimeve të degës drejt
të proceseve brenda degëve. Dega te e cila u implementua aktiviteteve më fitimprurëse duke rritur kështu efikasitetin
modeli i ri ishte dega historike në Durrës e cila mbart një e përgjithshëm dhe kënaqësinë e klientit.
histori pothuajse 100 vjeçare. Ishte një simbolikë për ne