Page 53 - BKT Annual Report 2023
P. 53

RAPORTI VJETOR 2023     53
















































               Aplikacioni BKT Smart forcoi pozicionin e tij si aplikacioni   që dega më e vjetër e jona të konvertohej në degën
               bankar më i përdorur në vend, me një rritje prej 60% të   më  moderne  duke  ruajtur  karakteristikat  historike  të
               përdoruesve aktiv dhe arriti vlerësimet më të larta të   ndërtesës. Modeli i ri i operimit ka në qendër klientin dhe
               aplikacionit sipas komenteve të klientëve. Përgjatë vitit   është një kombinim midis kanaleve fizike me ato dixhitale
               u prezantuan pagesa të reja utilitare, produkte sigurimi,   ose thënë ndryshe ‘’fixhital’’.
               lëshim karta krediti dhe overdraft nga kanalet dixhitale. Në
               BKT Smart është shtuar gjithashtu një portofol i cili mbledh   Si banka më e vjetër dhe më e madhe në Shqipëri, ne
               të gjitha kartat e besnikërisë të klientëve nga dyqanet   kemi përgjegjësinë t’u shërbejmë të gjithë segmenteve
               dhe supermarketet, duke eliminuar kështu nevojën për t’i   të klientëve  duke  promovuar  kështu gjithëpërfshirjen
               mbajtur ato fizikisht.                            financiare. Ky angazhim përfshin akomodimin e një baze
                                                                 të gjerë klientësh dhe transaksionesh duke përfshirë
               Së bashku me zhvillimet dixhitale, BKT prezantoi dhe   gjithashtu edhe pensionistët, studentët apo klientët me
               programin ‘’Easy’’ i cili synon përmirësimin e cilësisë së   ndihmë sociale.
               shërbimit për klientët në degët e saj. Kjo nismë synon
               të përmirësojë e thjeshtësojë proceset, të reduktojë   Ndërkohë që synojmë të ofrojmë shërbime të
               ngarkesën në degë dhe përmirësojë cilësinë e shërbimit.   jashtëzakonshme për çdo grup klienti, BKT mbetet e
               Duke u fokusuar në empatinë dhe komentet e klientëve,   përkushtuar në optimizimin e shërbimeve dhe kanaleve
               BKT synon t’i japë prioritet operacioneve sipas një   të strategjisë. Kjo përfshin migrimin e transaksioneve
               hierarkie veprimesh – duke i dhënë përparësi eliminimit,   rutinë drejt kanaleve dixhitale, inkurajimin e përqafimit
               automatizimit, dixhitalizimit, centralizimit dhe përmirësimit   të dixhitalizimit dhe rialokimin e burimeve të degës drejt
               të proceseve brenda degëve. Dega te e cila u implementua   aktiviteteve më fitimprurëse duke rritur kështu efikasitetin
               modeli i ri ishte dega historike në Durrës e cila mbart një   e përgjithshëm dhe kënaqësinë e klientit.
               histori pothuajse 100 vjeçare. Ishte një simbolikë për ne
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58