Page 51 - BKT Annual Report 2023
P. 51
RAPORTI VJETOR 2023 51
APLIKIM INOVATIV PËR DEGËT DHCP dhe Radius: U ofron përdoruesve të bankave
• Prezantuam një aplikacion të ri për stafin e BKT-së në një rrjet “plug and play”.
degë, duke revolucionarizuar proceset e brendshme DWDM DCI: Lidhje me performancë të lartë ndërmjet
bankare. Ky aplikacion ofron përpunim efikas, një qendrës së të dhënave duke siguruar riprodhim të të
përvojë të përmirësuar të përdoruesit dhe një dhënave në kohë reale, lloje të ndryshme lidhjesh në
pamje gjithëpërfshirëse 360 gradë të klientëve dhe të njejtën kohë dhe duke qenë me kosto efikase.
portofoleve, duke shënuar një hap të rëndësishëm Optimizimet WAN: Krijimi i një konfigurimi të
në përmirësimin e procesit të brendshëm. standardizuar të ruterave dhe switch-eve. Lidhja e
të gjithë ofruesve të shërbimeve direkt me ruterat
MODERNIZIMI I INFRASTRUKTURËS SË TIK-UT kryesorë dhe eleminimi i rreziqeve të shkaktuara nga
fenomene si “Looping” apo “VLAN Hoping” që mund
• Një “Data Center” i ri të vijnë nga rrjeti i ofruesve të shërbimeve.
Ndërtimi i një Data Center të ri është i një rëndësie
strategjike për Bankën në rritjen e efikasitetit të • Implementimi i Atlassian SaaS në Cloud
përgjithshëm operacional dhe mbështetjen e Menaxhimi i shërbimeve të TIK-ut është kaluar në një
shkallëzueshmërisë së shërbimit. Duke qenë investimi sistem të ri JIRA në Atlassian Cloud, një platformë
kryesor gjatë vitit 2023 në infrastrukturën e TIK-ut me e fuqishme që pritet të lehtësojë dhe përmirësojë
një kosto prej 2.2 €, është në fazën përfundimtare dhe manaxhimin e shërbimeve dhe suportin e TI.
pritet të bëhet funksionale brenda tre-mujorit të parë Sistemi i ri i “Service Desk” është projektuar për të
të 2024. Qendra e re e të dhënave e implementuar do përmirësuar efikasitetin, komunikimin, duke synuar
të fuqizojë bankën me një infrastrukturë teknologjikisht rritjen e kënaqësisë ndaj Shërbimeve IT. Përparësitë
të avancuar dhe elastike, duke nxitur efikasitetin , kryesore të këtij sistemi përfshijnë, paraqitjen e
sigurinë dhe përshtatshmërinë në operacionet e saj lehtë të kërkesës përmes një portali intuitiv dhe
të përditshme. miqësor për përdoruesit, komunikimin e përmirësuar
dhe gjurmimin e statusit në kohë reale, përvojën e
• Optimizimi i rrjetit kompjuterik përmirësuar të klientit përmes caktimit të avancuar
Një rrjet i fortë kompjuterik është në thelb të aftësive tona për ekipet teknike apo teknikët, përcaktimin e SLA-ve
teknologjike. Strategjia e optimizimit të rrjetit përfshin të shërbimit që lejojnë matjen dhe menaxhimin më të
përdorimin e mjeteve dhe praktikave të fundit për të mirë të shërbimeve përmes një procesi përmirësimi
rritur performancën, besueshmërinë dhe elasticitetin. të vazhdueshëm.
Ky proces përfshin menaxhimin e vëllimit dhe vonesës
së trafikut të rrjetit, kontrollin e drejtimit të trafikut dhe Konkluzioni:
gjerësisë së brezit drejtues për të arritur performancën Arritjet e BKT-së në vitin 2023 janë një dëshmi
maksimale të rrjetit dhe përmirësuar përvojën e e evolucionit tonë të vazhdueshëm në sferën e
përdoruesit duke minimizuar kostot. Ndryshimet e bankingut dixhital. Nga prezantimi i veçorive të reja në
mëposhtme në teknologjitë dhe arkitekturën e rrjetit aplikacionin tonë të bankingut celular dhe ATM-të deri
do të mbështesin shkallëzueshmërinë dhe menaxhimin te lançimi i një zgjidhjeje të re të portofolit elektronik
efikas të arkitekturës së rrjetit.
(e-wallet) optimizimi i proceseve të biznesit përmes
BPM dhe modernizimin e infrastrukturës sonë të TIK-
BGP Dual-Multihoming: Siguron ndarje të ngarkesës, ut, ne kemi vazhduar të inovojmë dhe përmirësojmë.
tepricë dhe besueshmëri të lidhjes në internet. Kjo Ne jemi të përkushtuar të zhvillojmë dhe përmirësojmë
siguron rritje të Performancës dhe Menaxhimit, vazhdimisht ekselencën dixhitale dhe shërbimet e
kompleksitet dhe fleksibilitet të ulët dhe përmirësime fokusuara te klientët në sektorin bankar të Shqipërisë.
të sigurisë të mbrojtjes DDoS.