Page 51 - BKT Annual Report 2023
P. 51

RAPORTI VJETOR 2023     51









                     APLIKIM INOVATIV PËR DEGËT                   DHCP dhe Radius: U ofron përdoruesve të bankave
                     •  Prezantuam një aplikacion të ri për stafin e BKT-së në   një rrjet “plug and play”.
                       degë, duke revolucionarizuar proceset e brendshme    DWDM DCI: Lidhje me performancë të lartë ndërmjet
                       bankare. Ky aplikacion ofron përpunim efikas, një   qendrës së të dhënave duke siguruar riprodhim të të
                       përvojë të përmirësuar të përdoruesit dhe një   dhënave në kohë reale, lloje të ndryshme lidhjesh në
                       pamje gjithëpërfshirëse 360 gradë të klientëve dhe   të njejtën kohë dhe duke qenë me kosto efikase.
                       portofoleve, duke shënuar një hap të rëndësishëm   Optimizimet WAN: Krijimi i një konfigurimi të
                       në përmirësimin e procesit të brendshëm.   standardizuar të ruterave dhe switch-eve. Lidhja e
                                                                  të gjithë ofruesve të shërbimeve direkt me ruterat
                     MODERNIZIMI I INFRASTRUKTURËS SË TIK-UT      kryesorë dhe eleminimi i rreziqeve të shkaktuara nga
                                                                  fenomene si “Looping” apo “VLAN Hoping” që mund
                     • Një “Data Center” i ri                     të vijnë nga rrjeti i ofruesve të shërbimeve.
                     Ndërtimi i një Data Center të ri është i një rëndësie
                     strategjike  për  Bankën  në  rritjen  e  efikasitetit  të   • Implementimi i Atlassian SaaS në Cloud
                     përgjithshëm operacional dhe mbështetjen e   Menaxhimi i shërbimeve të TIK-ut është kaluar në një
                     shkallëzueshmërisë së shërbimit. Duke qenë investimi   sistem të ri JIRA në Atlassian Cloud, një platformë
                     kryesor gjatë vitit 2023 në infrastrukturën e TIK-ut me   e fuqishme që pritet të lehtësojë dhe përmirësojë
                     një kosto prej 2.2 €, është në fazën përfundimtare dhe   manaxhimin e shërbimeve dhe  suportin  e  TI.
                     pritet të bëhet funksionale brenda tre-mujorit të parë   Sistemi i ri i “Service Desk”  është projektuar për të
                     të 2024. Qendra e re e të dhënave e implementuar do   përmirësuar efikasitetin, komunikimin, duke synuar
                     të fuqizojë bankën me një infrastrukturë teknologjikisht   rritjen e kënaqësisë ndaj Shërbimeve IT. Përparësitë
                     të avancuar dhe elastike, duke nxitur efikasitetin ,   kryesore të këtij sistemi përfshijnë, paraqitjen e
                     sigurinë dhe përshtatshmërinë në operacionet e saj   lehtë  të  kërkesës  përmes  një  portali intuitiv  dhe
                     të përditshme.                               miqësor për përdoruesit, komunikimin e përmirësuar
                                                                  dhe gjurmimin e statusit në kohë reale, përvojën e
                     • Optimizimi i rrjetit kompjuterik           përmirësuar të klientit përmes caktimit të avancuar
                     Një rrjet i fortë kompjuterik është në thelb të aftësive tona   për ekipet teknike apo teknikët, përcaktimin e SLA-ve
                     teknologjike. Strategjia e optimizimit të rrjetit përfshin   të shërbimit që lejojnë matjen dhe menaxhimin më të
                     përdorimin e mjeteve dhe praktikave të fundit për të   mirë të shërbimeve përmes një procesi përmirësimi
                     rritur performancën, besueshmërinë dhe elasticitetin.   të vazhdueshëm.
                     Ky proces përfshin menaxhimin e vëllimit dhe vonesës
                     së trafikut të rrjetit, kontrollin e drejtimit të trafikut dhe   Konkluzioni:
                     gjerësisë së brezit drejtues për të arritur performancën   Arritjet e BKT-së në vitin 2023 janë një dëshmi
                     maksimale të rrjetit dhe përmirësuar përvojën e   e evolucionit tonë të vazhdueshëm në sferën e
                     përdoruesit duke minimizuar kostot. Ndryshimet e   bankingut dixhital. Nga prezantimi i veçorive të reja në
                     mëposhtme në teknologjitë dhe arkitekturën e rrjetit   aplikacionin tonë të bankingut celular dhe ATM-të deri
                     do të mbështesin shkallëzueshmërinë dhe menaxhimin   te lançimi i një zgjidhjeje të re të portofolit elektronik
                     efikas të arkitekturës së rrjetit.
                                                                  (e-wallet) optimizimi i proceseve të biznesit përmes
                                                                  BPM dhe modernizimin e infrastrukturës sonë të TIK-
                     BGP Dual-Multihoming: Siguron ndarje të ngarkesës,   ut, ne kemi vazhduar të inovojmë dhe përmirësojmë.
                     tepricë dhe besueshmëri të lidhjes në internet. Kjo   Ne jemi të përkushtuar të zhvillojmë dhe përmirësojmë
                     siguron rritje të Performancës dhe Menaxhimit,   vazhdimisht ekselencën dixhitale dhe shërbimet e
                     kompleksitet dhe fleksibilitet të ulët dhe përmirësime   fokusuara te klientët në sektorin bankar të Shqipërisë.
                     të sigurisë të mbrojtjes DDoS.
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56