Page 89 - BKT Annual Report 2023
P. 89

RAPORTI VJETOR 2023     20
                              Shënime mbi Pasqyrat Financiare të Konsoliduara për vitin e mbyllur më 31 dhjetor 2023
                                                                      (shprehur në USD, nëse nuk është shënuar ndryshe)


          operative nuk provigjonohen.
          Një provigjon për kontratat pa fitim njihet kur përfitimet e pritshme për t’u marrë nga Banka për këto kontrata, janë më të vogla se
          kostot e pashmangshme për të plotësuar detyrimin sipas kontratës. Provigjoni matet me vlerën aktuale të më të voglës mes kostos
          së pritshme të përfundimit të kontratës dhe kostos neto të pritshme për të vazhduar me kontratën. Para se një provigjion të krijohet,
          Banka njeh çdo humbje zhvlerësimi të aktiveve që lidhen me atë kontratë.

          (r) Perfitimet e punonjësve
          (i) Plan pensioni me kontribute të përcaktuara
          Detyrimet për kontributet ndaj planit të pensioneve me kontribut të përcaktuar njihen si shpenzim në fitim ose humbje kur ato ndodhin.
          Banka paguan kontributet e detyrueshme për sigurimet shoqërore që mbulojnë përfitimet e punonjësve pasi dalin në pension. Autoritetet
          vendase janë përgjegjëse për dhënien e limitit minimal ligjor të vendosur për pensionet në Shqipëri sipas një plani kontributesh pensioni
          të përcaktuar.

          (ii) Plani i përfitimit të pensionit
          Banka ka krijuar një fond plan pensioni, plotësisht të financuar nga punëdhënësi i quajtur Programi i Mbështetjes së Stafit në vitin 2002.
          Shuma që regjistrohej tek ky fond (“PMS”) vendosej në fillim të vitit në masën 5% të shpenzimeve vjetore të planifikuara për pagat e
          personelit.


          Sipas planit të mësipërm, shumës së  përllogaritur për punonjësit i shtohej interesi, i cili llogaritej që nga data kur punonjësit do të
          largoheshin dhe deri në daljen e tyre në pension. Kjo shumë do t’i paguhet punonjësve, vetëm kur ata të mbërrijnë moshën e pensionit,
          përcaktuar sipas ligjit shqiptar, në këste mujore të barabarta me minimumin e 75% e pensionit mujor shtetëror derisa fondi i akumuluar
          për punonjësit të konsumohet.


          Bazuar në rezolutën e Këshillit Drejtues, në fuqi që nga 30 shtatori 2010, Banka ka ndaluar së investuari në këtë fond (“PMS”), duke
          e transformuar atë në Programin e Kredisë për Mbajtjen e Stafit (‘PKMS’). Ndryshimet demografike në forcën punëmarrëse gjatë
          dhjetë viteve të fundit dhe mosha mesatare  31 vjeç e punonjësve, ku 80% e punonjësve janë nën moshën 40 vjeç, ka rezultuar se
          PMS nuk është tërheqëse për pjesën më të madhe të punonjësve të Bankës, pasi mund të gëzohet vetëm me daljen në pension. Në
          dallim nga ky plan, PKMS do të jetë më i dobishëm për të gjithë punonjësit e Bankës, sepse do të ofrojë kredi për shtëpi apo kredi
          konsumatore me terma preferencialë. Shuma e llogaritur për personat përfitues nga Programi i Mbështetjes së Stafit është ngrirë në të
          njëjtën datë. Shuma e ngrirë si pasojë e tranformimit të programit të “PMS” në “PKMS” më 30 shtator 2010 dhe pjesa korresponduese
          e interesit vjetor, që do fitohet në të ardhmen deri në moshën e pensionit, matet në bazë të normës së obligacioneve qeveritare AAA,
          dhe regjistrohet si detyrim nga Banka.

          (iii) Përfitimet afat-shkurtra
          Detyrimet e përfitimeve afat-shkurtër të punonjësve maten në baza të paskontuara dhe janë shpenzuar sipas kryerjes së shërbimit lidhur
          me to. Për shumën që pritet të paguhet sipas përfitimit monetar afat-shkurtër ose planeve të ndarjes së fitimeve, nëse Banka ka një
          detyrim aktual ligjor ose konstruktiv të paguajë këtë shumë si rezultat i shërbimeve të kaluara të kryera nga punonjësit dhe detyrimet
          mund të maten në mënyrë të besueshme, njihet provigjion.


          (s) Raportimi i segmenteve
          Një segment operues është një komponent i Bankës që është i përfshirë në aktivitete biznesi, nga të cilat mund të fitojë të ardhura
          dhe të kryejë shpenzime, duke përfshirë të ardhurat dhe shpenzimet që lidhen me veprimet me komponentë të tjerë të Bankës, dhe
          rezultatet operative të të cilit, rishikohen në mënyrë të rregullt nga menaxhimi për të marrë vendime rreth ndarjes së burimeve të secilit
          segment dhe për të vlerësuar performancën e tyre, dhe për të cilin duhet informacion i veçantë i vlefshëm (shih shënimin 6). Forma e
          përdorur prej Bankës për raportim të segmentuar është bazuar në segmentimin gjeografik.

          (t) Aplikimi i standardeve të reja dhe i rishikimit të standardeve ekzistuese
          (i) Standarde dhe interpretimet efektive ne periudhen raportuese
          Nuk ka standarde të reja apo rishikime të tyre të cilat janë bërë efektivë nga 1 janar 2023 dhe që  kanë  patur ndikim të rëndësishëm
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94